zaterdag 23 mei 2015

Sieraden met halfedelstenen

Nog een weekje en het is zover. Volgende zaterdag vindt  de Sharefair plaats in Diest. Dit evenement is een organisatie van  kvlv-Vlaams Brabant en ik heb er een crea-verkoopstand. Ik ben dus volop in de weer met het verzamelen van al hetgeen ik te koop aanbied. Dat zijn dingen die ik in de loop van de jaren gemaakt heb en die ik van de hand wil doen maar ook nieuw gemaakte creaties.

Zo kocht ik ooit tijdens een vakantie in Idar-Oberstein (Duitsland), bekend om zijn edelsteenmijnen, enkele uit mineralen en halfedelstenen geslepen schijven. Met deze schijven ging ik aan het werk en dit is het resultaat.



17 opmerkingen:

  1. Da's mooi... Ik vind het zo spijtig dat ik volgende week niet in Diest geraak !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja Ingrid dat is spijtig want ik had je graag eens "in het echt" gezien. :)

    groetjes, X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, vooral die naturel tinten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So beautiful!
    Have a nice Sunday.:*

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sta te popelen om deze schitterende creaties en natuurlijk hun ontwerpster eens in het echt te zien :-) Ik hoop dat het mij lukt om langs te komen!

    Lieve groetjes en hopelijk tot dan. Fijn weekend ! Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Tinne, ik hoop echt dat het je lukt want ik wel jou ook wel eens in het echt zien. Dat zou toch fijn zijn.
      Geniet van het weekend.
      Liefs, Emmy

      Verwijderen
  6. Wow, so pretty!! ♥ Great job. Making jewelry is so much fun, isn't it! Wishing you success in selling lots of your beautiful creations :-). Happy weekend! Nata xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Thank you Nata.
    Also enjoy the weekend.
    dear greetings

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Reacties
    1. Dank je wel lieve Klara! Je maakt mij superblij .
      groetjes,
      oma. XXX

      Verwijderen
  9. Ooooooooooohhhhhh.....
    Moet ik nog meer zeggen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik heb maar geprobeerd er iets van te maken. Die schijven had ik dus al jaren liggen hier. Alé, aan de reactie te zien valt het mee.

      Verwijderen
    2. Ja, ik heb maar geprobeerd er iets van te maken. Die schijven had ik dus al jaren liggen hier. Alé, aan de reactie te zien valt het mee.

      Verwijderen
  10. Bardzo ładna biżuteria :) Pozdrawiam

    BeantwoordenVerwijderen

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...