maandag 24 februari 2014

Zeeland

Onverwachts reageerden we op een hotelarrangement met één overnachting in Goes, in Zeeland en dus reden we vrijdag richting Nederland. De weergoden waren dit keer goed gezind want onder een blauwe hemel met een stralende zon, wel met een strakke wind, wandelden we door het stadje. En Goes ligt op slechts een twintigtal km van Arnemuiden. Jawel, Arnemuiden met het winkeltje van Jeanet en haar blog 'Blij dat ik brei'. Een mooie gelegenheid om er naar toe te rijden. Het is een mooi  Zeeuws vissersdorp en het was niet moeilijk om de winkel te vinden. En wat dacht je, ja natuurlijk kocht ik er wol. Dit is hem om deze sjaal te haken. 

Vermits Middelburg vlak bij was en het jaren geleden was dat we er nog eens waren,  konden we niet anders dan deze mooie stad een bezoek brengen. Met enkele sfeerbeelden laat ik je mee genieten ons verblijf in het mooie Zeeland.



3 opmerkingen:

  1. Fijn hé zo'n onverwacht weekendje! En dan nog met zo'n prachtig zonneke! Mooie wol kocht je. Welke sjaal ga je maken?
    Als ik op "blij dat ik brei" kijk, vind ik het zo jammer dat ik dat breien niet goed onder de knie heb. Er staan prachtige dingen om te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je op mijn berichtje klikt op 'deze' boven de foto van de wol dan zie je welke sjaal ik ervan ga maken, dit keer haken. Woonden we maar wat korter dan kon ik je helpen met breien.

    BeantwoordenVerwijderen

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...